Look Like Emma Watson

Links:

BÆLTE

SKJORTE

SHORTS

NEGLELAK

Håber i kan lide det. <3






19 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide din blogs idé, og du har VIRKELIG en fed stil, jeg ville gøre alt for de outfits du deler er derinde :P
    Jeg bryder mig dog ikke om, at din blog er så upersonligt. Hvad med nogle New Ins, og billeder af dig?:)

    www.louliving.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig med overstående! Din blog er ret god, men måske lidt for upersonlig :)
    Emma Watson har en herre fed tøjstil.

    http://marianne-lr.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Tak , og Emma har en mega fed stil ja!<3

    SvarSlet
  4. Ej, jeg elsker den. Den er cool, men måske skulle den blive lidt mere personligt, men det er okay hvis du ikke vil det.

    SvarSlet
  5. Wow, min gosupermodel har næsten det tøj på :-D
    Jeg tror lige jeg tager et nærmere kig på de shorts!

    fashionbombnow.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Jeg kan godt lide ideén med din blog. Det irriterer mig dog kraftigt at dine billeder ikke er samme størrelse og at de er i dårlig kvalitet. Selve opbygningen af din blog virker ret rodet, hvilket ærlig talt ikke giver mig særlig meget lyst til at læse videre. Og det er jo ærgerligt!

    SvarSlet
  8. Det er et godt Look-A-Like hvor man kan se du virkelig har prøvet at finde noget der rammer hendes præcise stil på billedet :) Det må have taget noget tid at få ramt så præcist, og det er abnormt svært at gøre det i sig selv, så du skal have ros for det :)

    SvarSlet
  9. Cecilia, Hvor er du sød!!
    Og ja jeg har brugt lang tid!<3

    SvarSlet
  10. Det ville være fedt, hvis du også havde fundet tasken.. ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Julie jeg tror tasken er fra louis vuitton vis du kigger godt efter kan det godt ligne at mønsteret er der fra!


      http://kreativemilie.blogspot.dk/

      Slet
  11. Ja, prøvede men det gik ikke..<33

    SvarSlet
  12. Emma watson har bare en fed stil!
    Super god blog du har dig :)
    Kunne du tænkte dig at følges?
    Smid en kommentar på min blog hvis det lyster!
    Knus
    http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Hun har en mega fed stil! :)

    Følg mig, hvis du lyster!
    http://sweetlove-bloggen.blogspot.dk/

    SvarSlet